dinsdag 23 november 2010

The make up store, oogschaduw

Hoi allemaal,
Sinds een tijdje zit er een make up store op de heilige weg (ja, naast de mac store ja).
Altijd als ik deze winkel in kom, kijk ik om me heen en denk ik, mwah. Tot ik ga swatchen. De producten zijn ontzettend mooi!
Ik heb jullie al eens lipsticks laten zien en blushes, vandaag zijn de oogschaduws aan de beurt.

De eerste is een microshadow in de kleur GLAM.

Voor mij is dit de perfecte 'everyday' oogschaduw kleur. Het is een grijs/paarsige bruin met een gouden sheen. Ook zitten er hier en daar wat glitters in. Deze lijken gek genoeg rood en groen!
De volgende is ook een microshadow in dekleur Toxic.
Deze heb ik in een goodiebag gekregen toen ik naar een event van in de jimmy whoo was.
Ik vind die een hele bijzondere kleur, in de pan lijkt hij echt blauw, maar opgebracht meer teal.
Deze oogschaduws kosten rond de €16 wat best pittig in prijs is. Maar om het even te vergelijken met MAC oogschaduws, die zijn €14 als ik het goed heb? Daar zit 1,5 gram in. In deze van de make up store zit 3,5 gram!
De volgende is een eyedust in de kleur Empire.
Dit is een 'losse' oogschaduw, die ik zelf als eyeliner gebruik.


Zoals je ziet zit dit in een heel handig potje! Zo verspil je weinig!
Ik weet niet meer precies hoe duur deze was, volgens mij ook ronde de €16 of €19. Hier zit 1,2 gram in!
Als jullie een keer in amsterdam zijn, neem eens een kijkje bij deze winkel. Ik wordt altijd heel vriendelijk geholpen en inmiddels herkennen ze me ook al, haha!
Liefs, Charmain

2 opmerkingen: