vrijdag 18 februari 2011

MAC lip conditioner

Dit wordt een hele snelle straight to the point review.
MAC lip conditioner is erg goed.
Ik heb ontzettend veel lipbalms uitgeprobeerd en niks voldoet aan al mijn eisen. Tot nu toe komt de rosebud minted rose en het meest in de buurt, maar die zit in een potje. Dit betekend vieze vingers.


Deze van MAC zit in een tubetje met een plastich mondje met een gaatje erin, lekker hygienisch dus.
Het product glimt als je het brengt en voelt best 'slippery'. Maar so good. Hij maakt mijn lippen heerlijk zacht, en werkt dus als een leuk glossje.
Maar als je hem een beetje 'afhapt' op een tissue dan is hij ook perfect voor onder een lipstick!


Hij is niet cheap, rond de 15 euro dacht ik, maar ik zou hem zeker opnieuw kopen. Hij maakt mijn lippen echt zacht en hij is makkelijk in gebruik.


Geen poespas dus, that's how I like it.


Liefs, Charmain

3 opmerkingen: