dinsdag 4 mei 2010

Where have you beeen?!

Hello ladies,

Begin ik een nieuwe blog, ben ik er weer niet!

Ik heb het heel druk gehad, in eerste instantie met mijn kamer een beetje te veranderen, ik heb namelijk een nieuwe (GIGANTISCH) bureau gekocht.




Samen met vriendje hebben we hem in elkaar gezet (ja, toekijken en gereedschap aangeven is meewerken!). Er stond zo ongeveer 60 minuten voor, maar wij zijn van half 7 tot ongeveer half 11 bezig geweest. Heel gemeen, want vriendje had al een werkdag van ruim 13 uur er op zitten *schaamschaam*.
Verder heb ik ontzettend veel gewerkt en veel met vriendinnetjes afgesproken. Een van mijn beste dinnetjes was nog jarig ook *zwaait naar Angela*.
Verder zit ik een beetje in de knoop met mijn school/werk. Ik wil namelijk Duaal gaan doen, maar waar ik dacht te gaan werken gaat niet meer door, dus nu moet ik snel op zoek naar iets anders. Hierdoor ben ik behoorlijk in de stress geschoten (mijn dieet lijdt er ook flink onder).
Vanmdidag duik ik eventjes de stad in (shoppeeen!) en vorige week heb ik ook nog het een en ander geshopt, dus reken op een haul post binnenkort =).
Liefs, Charmain

2 opmerkingen:

  1. Ghehe *zwaait terug :D*.
    Mooi bureau!
    En met je school komt het helemaal goed! Met je dieet ook trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen