woensdag 21 april 2010

Nieuwe liefde :)

Foundations vind ika ltijd moeilijk om uit te kiezen, ondanks mijn huidverzorging word mijn huid in de loop van de dag toch wat glimmend.
Ook heb ik grove porieen op en rond de neus. Not funny.

Ik heb de laatste tijd gigantisch veel foundation aangeschafd; Nars, MAC, MUFE, Clinique enz enz.
Ik dacht, duurkoop is goed koop. Niet dus.

De max factor foundation is namelijk mijn nieuwe liefde!

De kleur is ietsje donkerder dan dat ik ben, dus ik moet mijn nek ook menemen in mijn aanbreng, maar dat deed ik eigenlijk toch wel.
Hij blijft super goed zitten en heeft een mooie finish. Hoewel mijn porieen al minder zichtbaar zijn doe ik er nog wel clinique pore minizer overheen.

Dames met een gecombineerde huid, ik zou deze zeker eens uitproberen!

Liefs, Charmain

4 opmerkingen:

  1. grr grove porieen! Tell me about it! Ik heb er ook last van, vooral op mn neus, echt irritant! Ga deze foundation zeker eens proberen. Hoe duur is ie trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij kost normaal gesproken €15,49 geloof ik. Maar ik had hem dus voor de helft =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik deze foundation, in de kleur ivory beige, al een jaar of 7...LOVE IT. Haha, al regelmatig tussendoor een keer iets anders geprobeerd, maar die gebruik ik dan twee keer en gooi ze vervolgens toch maar weer weg. Deze is echt top..

    Ik haal altijd een voorraadje op de zwarte markt. Vorige week drie van deze gehaald voor 16 euro, woei! (Plus drie max factor masterpiece mascara's voor 15 euro, yeah!)

    BeantwoordenVerwijderen