woensdag 7 april 2010

Rare postmeneer met een leuk pakje :)

Vanochtend was ik me klaar aan het maken om een boodschapje voor mijn moeder te doen, en toen ging de bel.

Ik zat nog in mijn zachtgele met roze vlinders ochtendjas zonder make-up. Even dacht ik, laat maar gaan..


Maar, het kon natuurlijk wel is een leuk pakje zijn voor mij! En dus denderde ik de trap af..


'Een pakketje voor Charmani?' zei de wat oudere man voor de deur.. Euh, ik heet CHARMAIN meneer! 'Ja, maar hier staat Charmani!' En hij had gelijk. I don't know why, maar het stond er echt.


Toen zag hij mijn hond staan en vroeg 'wat is dat er voor een?' 'Een rotweiler meneer.' 'Oh die zijn gevaarlijk!' "nou de mijne doet echt niks' En nadat ik dit zei kwam de man een stap dichterbij, dat vond mijn lieve rotweilertje echter geen goed plan en die zette het op een grommend blafje. De man deed een stap achteruit, ik gaf hem het , inmiddels getekende, briefje terug en hij vertrok al mopperend.


Het heerlijke pakketje, die ik erg klein vond!



Met deze beauty's er in! De shipping is redelijk snel gegaan.. Ongeveer een week. Maar toch blijft 10 pond veel voor een verzending.

Maar jullie kunnen dus nieuwe swatches verwachten


Liefs, Charmani ;)

4 opmerkingen:

  1. Dit maakt me nieuwsgierig..!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben erg benieuwd! Kijk uit naar de swatches!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh! Oeh! Die middelste van de onderste rij :D Die roept mijn naam geloof ik ;)

    Dat wordt swatches heaven :D

    BeantwoordenVerwijderen