maandag 12 april 2010

Daar ben ik weer!

Hooi,

Ik ben weer terug van mijn weekendje weg. Wat echt verschrikkelijk was haha! Het was heel gezellig hoor, de familie was super aardig. Maar de accomodatie.. Oh my.

Je had dan een groot bungalow ding waar je kon koken en eten en waar 2 wc's zaten. Om dat gebouw heen waren kleine (echt inimini) hutjes, met daarin 4 stapelbedden lans de zijmuren en 2 aan de achter muur. Great.
Mijn vriend en ik hadden alleen een tweepersoonsdekbed meegenomen want we dachten we schuiven de bedjes wel tegen elkaar aan, niet dus.
Gelukkig kon hij zijn schoonbroer nog bellen om een extra slaapzak mee te nemen.

Uiteindelijk sliepen wij dus in zo een inimini hutje met zijn zus, haar vriend, hun dochtertje, zijn tweelingbroer en zijn nieuwe vriendin. Erg krap, maar wel gezellig.

Het was alleen minder hoe vochtig, stoffig en gewoon weg vies het in het hutje was. Mijn vriend en ik lopen te snotteren en hoesten bij het leven. Ik heb namelijk astma, dus dat is geen goeie combinatie.

Voor de douches moestje je trouwens ook nog een stukje lopen, (lees: nat haar, koude lucht). Ook geen goed idee.

Op zaterdag zijn we met een groep nog even Den Bosch in gegaan.

Beide zijn we toch ook wel weer blij dat we terug zijn, hij is dol op slapen (wat niet echt lekker gaat in zo een minibedje) en ik hou enorm van luxe (of leefbaarheid, niet door de kou hoeven om te douchen, en dan nog douchen in de kou ook..).

Oh, ik zat net even internet af te struinen (hoe verslaafd :p) en ton vond ik de nieuwe trailer van de komende harry potter film!

http://www.movieweb.com/movie/FI3KP783RLdk66/VIlKrtpthr4eop

Ik ben zwaaar verslaafd aan harry potter, misschien nog wel erger dan Twilight.. Hihi.

Nou, een nietszeggend blogje dus!

Liefs, Charmain

2 opmerkingen:

  1. God, dat klinkt meer als survival dan een weekendje weg haha. Brrrr, zou ook niks voor mij zijn, zo'n stoffig hutje. Hoe gezellig ook haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ghehe.. Ben blij dat je het hebt overleefd! :D

    BeantwoordenVerwijderen