woensdag 14 april 2010

How far will I go?

Gisteren was het heerlijk weer en dus ging ik met mijn vriendinnetje Angela een terrasje pakken.
Maar waar? We besloten om naar Zaandam te gaan. Maar de terrasjes bij het echte centrum zijn schaars en dus gingen we verder met onze andere hobby; shoppeeenn!

Er gebeurde alleen iets vreemds toen ik de winkels in ging, alle poortjes gingen af! Uiteraard heb ik mijn hele tas leeg gehaald (hoevaak gaat oude make-up af), mijn jas uitgedaan (die was tenslotte nieuw) en mijn sjaal (wie weet zat er ergens nog wat in?!). Een halve striptease later kwamen we er achter dat het toch echt aan mij lag..

Nu heb ik wel een idee hoe het komt. Ik ben namelijk op dieet (nee ik eet geen magneet stickers ;) ). Bji dit dieet hoort ooraccupunctuur. Ik heb dus kleine naaldjes en zaadjes in mijn oor zitten! Ik denk dat die naaldjes gisteren erg magnetisch geladen waren. WEIRD!

Maar goed, daar ging deze post niet over.

Angela en ik gingen uiteraard iedere beauty winkel in die er was. En al snel zag ik 2 dingen die ik enorm graag wou hebben.
Namelijk de Chanel lipstick Mademoiselle, en het volgende..


De roze Dior Addict smoothing lipgloss.

Al snel kwamen we er achter dat de lipstick uitverkocht was, bummer. EN dus vroeg ik de verkoopster hoeveel de dior gloss kost (dat haaaat ik als er geen prijzen bij producten staan, hoe moeilijk is het om een stickertje op te plakken?).

'Die is €31,50 mevrouw.'

Say WHUT?

Oke, ik geef enorm veel geld uit aan make-up en nagellak en verzorgingspulletjes. Maar €31,50 voor een lipgloss ging mij toch echt te ver. Het was een mooi kleurtje, en een grappig borsteltje. Maar het is en blijft lipgloss!

Nu weet ik dus waar mijn grens ligt.

Liefs, Charmain

2 opmerkingen:

  1. Ghehe de striptease was erg leuk. Oeh maar die lipgloss was wel prachtig hoor! Was een geslaagde dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha egt grappig stukje!!! Leuk geschreven!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen