zaterdag 17 april 2010

Kruidvat, duh.

Ja dames, ook ik ben naar kruidvat gegaan! Op zich viel de drukte mee, gelukkig, aangezien mijn vriendje mee was en die een lichtelijk trauma van de sephora-drukte heeft overgehouden.

Ik heb voor mezelf 4 dingetjes meegenomen, de rest was voor Suzanne (Deltacephei) die is namelijk binnenkort jarig, hihi!

Ik heb 2 soft'n shine lip balm's van Gosh gekocht. De max factor lasting performance foundation en de Gosh xceptional wear foundation. Beide natuurlijk in de lichste kleur :p

Ik had op internet het een en ander over de max factor foundation gelezen en wou hem al een tijdje proberen, dit is natuurlijk het perfecte moment om zoiets te kopen :)

De gosh foundation had ik vroeger ALTIJD en ik kan me herinneren dat ik daar voor de hele minerale poeder hype ontzettend blij mee was.. Ik wou hem dus een tweede kans bieden..

De gosh lipbalm's. Links soft touch (37) en recht Scarlet (33). Deze vond ik al een tijdje interessant. Ik vind de slimshines van MAC namelijk ontzettend fijn, alleen is er maar 1 kleur die ik echt mooi vind. Namelijk Bare. Maar deze van Gosh vond ik iets te duur voor een 'drugstore' product. Maar nu natuurlijk niet..

Ik kan nu al zeggen dat ze me erg goed bevallen, voor al de Soft touch vind ik ontzettend mooi!
Voor deze 4 dingetjes zou ik normaal gesproken €42,50 moeten betalen. Nu dus maar €21,25!


Verder had ik nog 2 cadeautjes van mijn vriendinnetje Angela gehad. Die heeft ooit eens een pakket met rimmel make-upjes gehad en er zaten 2 dingetjes in die zij niet gebruikt, en die mocht ik hebben!!


Een super mooi donker blauw lakje van rimmel en een knalroze lipstick, Diva Red.





Van de foundations zullen er reviews volgen, en waarschijnlijk zal er ook een NOTD op mijn blogje komen :).


Liefs, Charmain


4 opmerkingen:

  1. Oeh die korting is lekker zeg! Ik heb zelf helaas niks gekocht! Die lipbalm's zien dr mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Op zich viel de drukte mee, gelukkig, aangezien mijn vriendje mee was en die een lichtelijk trauma van de sephora-drukte heeft overgehouden."

    HAHA, heeel herkenbaar :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die nieuwe Rimmel lipstick is echt fijn he?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjit, bij ons in de buurt verkopen ze die Gosh foundation in Porcelein nergens meer :(.
    Leuke aankoopjes verder

    BeantwoordenVerwijderen