maandag 12 april 2010

Disco mix

Na mijn weekendje in de rimboe waren mijn nagels toe aan een grote beurt *hihi*.
En omdat ik me zo niet glamerous voelde daar besloot ik extra glittery te kiezen voor vandaag!

Uiteindelijk is het dus ModelsOwn Disco Mix geworden :)



Ja, ik ben een geweldige fotograve.. Ahum.

Binnen.

Buiteeen :)
Dit lakje is een glitter mix van blauwe en paarse glitters. Hij was erg makkelijk op te brengen en met 2 laagjes volledig dekkend. I like :).
Ik heb nog geen idee hoe lang hij blijft zitten.
Ik heb de purple grey dit weekend op gehad maar ben vergeten foto'tjes te maken, op zich bleef die 2 dagen goed zitten.


Liefs, Charmain

3 opmerkingen:

  1. Tof :) Denk dat het er af halen wel moeilijk gaat worden though haha.

    Maar wat een gave glitters :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @suzy, I knoww daar kijk ik nu al tegenop! maar hij is echt heeel pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehhh als je daar niet vrolijk van word!

    BeantwoordenVerwijderen