woensdag 11 augustus 2010

Wishlist



Zoals je ziet heb ik een behooorlijke wishlist!
Als eerst de beautyblender, die wil ik zo graag! Die ga ik dan ook kopen zodra Boozyshop hem op vooraad heeft. Rechts daarvan zie je Chainmail Charm, een DiamondCosmetics lakje die ik erg graag wil hebben, maar helaas ook niet op vooraad is op het moment. Helemaal links zie je een konad plaat die ik ook erg graag wil (I love zebra!)


Verder staan er 2 foundations op. Namelijk Dior Nude & Shiseido sun protect. Dior heb ik laatst een proefje van gekregen en bevalt me erg goed, ik ga het proefje nog een keer uitproberen en dan beslis ik of het hem wordt de ja of de nee. Die van Shiseido heb ik op youtube hele positieve dingen over gehoord, maar is natuurlijk niet in Nederland te vinden. Nou, hij is er wel, maar niet in mijn kleur (spierwit).


Verder een luchtje, Flowerbomb van Viktor en Rolf, ja, heerlijk. Maar belachelijk duur, dit is dus gewoon dromen, hihi.


Ook staat er een stijltang en een krultang op. Mijn roze Chi tang (dezelfde als op het plaatje) is overleden. De stroomdraad zit niet meer goed vast, waardoor hij niet warm wordt. Alleen als ik de draad tegen de tang aan druk. Heel vreemd, maar ik heb dus een nieuwe nodig. Ook wil ik heel graag een krultang, die ook echt krult. Ik heb er nu wel een, maar daar zitten 2 stukken op, 1 te klein en 1 te dik voor de perfecte krullen. En ze worden niet warm genoeg.


De sieraden die er op staan (de hartjes) komen van Thomas Sabo. Ik heb voor mijn 21ste verjaardag een ketting en armband met bedels gehad van mijn ouders, broer & vriend. Deze bedels wil ik graag nog hebben.
De ketting, waarvan ik de foto gejat heb van Mascha (beautgloss.nl), vind ik ook super leuk en wil ik ook graag hebben.


En als laatst de fotocamera en ipod. Ik wil graag een leuk camera'tje. Zodat ik en wat meer kan doen met mijn blog, en gewoon voor de leuke foto's in het dagelijkse leven.
De Ipod wil ik gewoon omdat ik nu een witte heb en graag een roze wil, HIHI.

Zoals je ziet veel onzin op mijn wishlist, de parfum en de ipod bijvoorbeeld, of de wens, want als ik die kon kopen... Dingen die ik nooit zal kopen omdat ze te duur zijn of gewoon niet nodig zijn. Valt jullie het vele roze ook op??
Maar er is een reden waarom ik zo een grote wishlist heb op het moment.. En dat is het volgende..


Whoehoee!
Een knalblauwe Seat Ibiza!
Op deze foto hadden we hem mee voor een proefritje, vandaar da tmijn vriend zo aandachtig naar de banden aan het staren is. (En de postbode drukte mij een h&m pakketje in me handen, hihi).
Mijn vriend en ik heb deze auto samen gekocht, voornamelijk omdat hij een nieuwe baan heeft en die is erg ver.


Maar, daarom is mijn wishlist dus zo lang, al het geld zit in de auto. Hihi. Maar ik ben ontzettend blij met de auto, vooral voor mijn vriend. Zijn werk is zwaar en nu moet hij daarvoor en daarna ook nog op de fiets! Dus het was alles waard =D
Vertel, is jullie wishlist ook zo lang??


Liefs, Charmain

3 opmerkingen:

  1. Haha die naamketting is vet he! Zat er ook al aan te denken. En ja mijn wishlist is net zo lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb de krultang wat op je wishlist staat :D dies echt goed!

    BeantwoordenVerwijderen