zaterdag 17 juli 2010

Verwend nest.

Hoii!

De afgelopen week ben ik ontzettend verwend door mijn vriendje. Echt belachelijk gewoon! Maar als meneer iets in zijn hoofd heeft kan ik het er ook niet meer uit praten, en dus schrijf ik er maar over. Misschien voel ik me dan iets minder verwend?

Als eerst heb ik gisteren iets gehad wat ik al ontzettend lang wou..

Kenzo Amour in de roze fles. Zo een heerlijk luchtje. Eerlijk gezegd liep ik Kenzo altijd voorbij, het zag er leuk uit, maar dat was het dan ook wel. Tot ik een proefje kreeg bij de douglas van deze beauty. Hij ruikt zooo heerlijk, warm, zwoel, sterk. Precies waar ik van hou! Jummey!


Verder kreeg ik een nieuw bedeltje voor aan mijn Thomas Sabo armband. Beetje een slechte foto, maar het was dan ook een snelle twitpic ;). Het is een sleuteltje (mijn vriend vind mijn tattoo van mijn sleutel prachtig, en vond deze er bij passen) met een inimini hartje.

Voor mijn verjaardag afgelopen november heb ik een Thomas Sabo armband gehad met bedeltjes, en ik krijg geregeld nieuwe bedeltjes van mijn vriendje. Thomas Sabo wordt verkocht in de bijenkorf en sinds kort ook bij sommige v&d's. In Amsterdam is ook een winkel. Inmiddels heb ik 7 bedels aan mijn armband hangen, een ketting met bedel en een ring van Thomas Sabo. Vinden jullie het leuk om daar ook eens een update van te lezen?


Verder, Essence goodddiees! We waren bij Kruidvat omdat meneer gel nodig had, en toen was er 3 halen 2 betalen van Essence. En ik heb al heeel lang geen Essence gekocht, maar ik vond de blush in box zooo cute, toend acht ik, ach dan probeer iknog wat uit. En dus stopte ik ze in het mandje, en me vriend zei: 'Je krijgt het wel van mij mop!' Normaal gesproken voel ik me heel ongemakkelijk als mijn vriend/moeder/vader wie dan ook make-up voor me koopt, gezien mijn redelijk dure smaak. Maar dit vond ik niet zo erg..
Maar, mijn vriend is natuurlijk niet op de hoogte van de verschillende merken. Hij heeft met kerst een Chanel blush voor me gekocht en is wel eens mee geweest naar The make up store. Bij de kassa was het dan ook HILARISCH om mijn vriend te zien.
Toen de make-up prijzen op het schermpje kwamen keek hij heel verbaasd en schoot in de lach, hij dacht dat de blush rond de €20 zou kostten, en hij voor alles ongeveer €50 kwijt zou zijn. I.p.v. de €8 die hij nu kwijt was. We hebben samen eventjes in een deuk gelegen.


De blush die ik zo graag wou hebben omdat hij zo lijkt op de Benefit box powders.


Swatches! Kijk die lila lipgloss, hoe tof! Nooit verwacht dat er zoveel pigment in zat. De andere lipgloss is dan ook wat ik van Essence gewend ben, kleurloos (wel een lekker geurtje!).
En rechts de blush, hij is heel licht met wat mooie glittertjes erin. Hij werkt trouwens perfect over een iets te hard aangezette blush! Maar qua kwaliteit natuurlijk niet te vergelijken met Benefit.
Nou, zeg het maar mensen. 'Charmain, je bent een verwend nest!'
Liefs, Charmain




3 opmerkingen: