dinsdag 13 juli 2010

Are you lost, darling?

Hooooooooi!

Jullie zullen wel denken, is ze verdwaald in Londen ofzo? We'll, I'm not.
Londen was super, maar ontzettend vermoeiend. Op de heen reis werder we bij de douane stil gezet, blijkbaar zat er in de bus iemand met valse papieren en iemand met enkel een verblijfsvergunning. Dit leverde bijna 2 uur vertraging op.

Maar goed, shoppen in Londen is heeeeerlijk! Ze hebben ontzetten mooie grote winkels. Vooral de Primark is heaven daar!

Helaas staat de pond niet zo voordelig en was alles dan ook erg duur.. Ik was van plan me suf te shoppen aan beauty stuff, maar kwam met erg weinig terug.. Maar wel wat Illamasqua!

Ik was al tijden benieuwd naar dit merk en ik heb het volgende gekocht!

Een powder blusher in de kleur Unrequited en een Intense lipgloss in de kleur Frenzy.

De aplicator van de lipgloss vind ik echt niet fijn, zo een plastic stukje met een gat erin waar altijd teveel of te weinig product uit komt. Maar de kleur maakt alles goed.

Kijk nou wat een prachtige kleuren! De lipgloss is SUPER intens en blijft heel lang zitten. En de blush, de blush is gewoon liefde. De eerste keer dacht ik, jeetje wat kalkerig en wat een lelijke kleur zo! Maar ik bracht hem gewoon verkeerd aan, ik draaie mijn kwast in de blush, maar dat is helemaal niet nodig. Dep je kwast zachtjes op de blush en je krijgt een prachtige kleur. Echt geweldig!
Verder was ik al maanden op zoek naar een nieuw make-up tasje. Ik neem best wat mee altijd en vele schattige make-up tasjes zijn gewoon te klein, maar andere weer te groot. En het perfecte formaat was altijd een beetje saai. Maar in Londen bij de Primark vond ik de ware.



Ik hou van zebra print! En dus heb ik deze beauty mee naar huis genomen en zijn we samen erg gelukkig.
Liefs, Charmain


5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig make up tasje! i <3 it!
    We moeten maar snel een keer weer naar primark ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoezo pond niet voordelig? Hij staat toch maar 1,20 euro?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @prinses Prikbord, toen ik ging moest ik €1,64 betalen voor 1 pond. Dus nee, dat is niet voordelig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ben ook onlangs geweest en vond het ook zalig :) ik wil nog eens teruggaan

    BeantwoordenVerwijderen