dinsdag 30 maart 2010

Models Own!

Nagellakjes kan je nooit genoeg hebben.

Ik loop dan ook al een tijdje te kwijlen bij de lakjes van models own! En afgelopen week kon je meedoen met een onderzoekje bij hun, en als beloning hiervoor kreeg je dan een kortingscode opgestuurd.

Vandaag ontving ik de code in mijn mailbox, ik rende naar de plek waar papa zijn credit card verstopt (you need to try harder, dad!) en dook weer achter mijn pc.

Het volgende heb ik besteld!


Zoals jullie zien, veel glitters! I love glitters. Glitters en cream lakjes zijn my favorite!
Dit word mijn eerste kenningsmaking met dit merk. Erg goedkoop zijn ze niet. De lakjes kosten 5 pond per stuk. Als je er 5 besteld krijg je 7 pond korting. als je er 3 besteld krijg je 5 pond korting. Maar, ik bestelde er 10, en ik had een kortingscode van 30%! Verzenden is ook vrij prijzig, 10 pond. Uiteindelijk was ik voor mijn hele bestelling, inclusief verzenden, €44 kwijt.

Uiteraard krijgen jullie swatches te zien zodra ze binnen zijn. Ook zal ik jullie laten weten hoe lang het duurt voor de bestelling binnen komt!


Liefs, Charmain

2 opmerkingen: