vrijdag 3 september 2010

De 4 thing tag.

Hii !!

Vamdaag veel posts, omdat ik er morgen waarschijnlijk niet aan toe kom..


Ook al ben ik niet getagged, ik vond deze tag erg leuk om te doen, en dus doe ik hem gewoon =D


4 dingen in mijn tas;




1. Mijn Blackberry. Mijn verslaving.

2. Een primark make-up tasje met daarin mijn Marc Jacobs zonnebril.

3. Weer een primark make-up tasje, deze keer wel met make-up ;)

4. Mijn portomonnee van Pauls Boutique.


Valt het op dat ik van zebra hou ;)?

4 dingen in de lade van mijn bureau;


Dit is een beetje een lastige vraag. Mijn bureau lades gebruik ik namelijk als opslag plek voor mijn make-up. En die wil ik jullie nog eens in een stash post laten zien.

Maar vooruit, vast een foto van mijn blush la..


4 favoriete dingen in mijn kamer;



1. Mijn muur met fotolijstjes, alle foto's hebben een herinnering en ik vind het ontzettend fijn om naar te kijken. Helemaal rechts bovenin hangt een tekening die een client ooit voor mij gemaakt heeft. Hij heeft er toen een heel verhaal bij verteld; waarom hij dit voor mij getekent had en wat het voor hem betekende. Een prachtige herinnering.

2. Mijn antieke kast met prullaria en weer foto's. Deze kast is nog van mijn oma geweest en heb ik zelf wit geschilderd. Verder staan er dingen op zoals een kistje wat ik in griekenland gekocht heb, en een venetiaans masker.

3. Deze 2 knuffels heb ik van mijn vriend gehad. De tijger heel erg in het begin van onze relatie. Die had hij als verassing op mijn bed gelegd en kwam ik pas achter toen hij weg was. De me 2 you beer heb ik voor valentijn gehad.

4. Dit staat niet op de foto, maar het zijn 2 foto's op plastieke platen. Deze foto's zijn van een bezoeker gemaakt door een proffesionele fotograaf. Uit privacyredenen plaats ik deze niet hier op :).



4 dingen die ik altijd al heb willen doen


1. Ik wil uiteindelijk mijn hele rug vol tattoeren. Maar hoe en wat en bij wie weet ik nog niet precies.

2. Mijn hbo diploma halen, dat duurt nog 2 jaartjes als alles nu wel goed gaat.

3. Ooit wil ik naar new york ;p Shoppen!

4. Een cursus italiaans volgen.




4 dingen die ik op dit moment leuk vind;


1. Mijn vriendje, hihi =D

2. Onze auto, is misschien een beetje gek, maar ik voel me zo volwassen dat we dit samen hebben gedaan!

3. Nagellak! Ik heb net een transdesign bestelling binnen en hier kan ik zo van genieten!

4. Jersey Shore, Oh oh Cherso. Heerlijke foute tv programma's waar ik van kan genieten!


4 dingen die je vast niet wist van mij;


1. Hoewel ik Jersey Shore ontzettend leuk vind, schaam ik me er best voor dat hun ook italianen zijn ;) (Gelukkig amerikaanse italianen, en dat telt niet echt :p)

2. Ik ben een schorpioen, en dat past heel erg goed bij mij!

3. Mijn beste vriendin Angela heeft eindelijk een blog ( http://angesz.wordpress.com/ ) Ze heeft hier lang over getwijfeld omdat ze het gevoel had dat ze mij zou na apen (gekkieee!). En ik ben stiekem heel erg trots op haar, hoe sterk ze op dit moment is. Ze heeft het namelijk erg moeilijk maar vecht gewoon door!

4. Ik was vroeger een echt paardrij meisje! Ik kon daaaagen op de manage doorbrengen! En gek genoeg was ik er nog goed in ook! Soms mis ik het nog heel er en zou ik dolgraag weer willen rijden..


4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg;










1. Eminem ft. Rihanna - Love the way you lie

2. Sara Haze - Addiction

3. Indie Arie - He heals me.

4. Hayley Williams - Airplanes



Nou dat was het, hope you liked it!


Liefs, Charmain

3 opmerkingen:

  1. Leuke post! Zebragek.
    Thanks mop echt lief van je! En we gaan samen snel paardrijden. Echt waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo jij bent vast gek van zebraprintjes :D leuk om te lezen! Volgens mij ziet je kamer er ook mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen