maandag 27 september 2010

Did some shoppiinnng!

Helleuuhh!
Afgelopen zaterdag ben ik met mijn vriendje & zijn beste vriend wezen winkelen in Rotterdam. Hoewel ik een rasechte Amsterdamse ben vind ik Rotterdam een leuke stad om in te winkelen.
Uiteraard ben ik niet met lege handen thuisgekomen.

Van mijn vriend heb ik een nieuw bedeltje voor aan mijn Thomas Sabo armband gekregen.

Wat een mooierd heh! Misschien dat ik binnenkort wel een blogje schrijf over mijn sieraden.


Verder is mijn stijltang binnen gekomen.
Dit 'chi' pakket staat in het teken van de borstkanker maand. Een gedeelte van de opbrengst gaat dan ook naar het borstkankerfonds. Sla ik meteen 2 vliegen in 1 klap! En een nieuwe stijltang en wat gedoneerd! De tang en de spullen zijn in het echt fuschia roze!

En om in de roze sfeer te blijven..

Ik was al enige tijd benieuwd naar de lipscrubs van Lush. Ik ben zelf niet zo dol op lush, maar dit wou ik toch wel proberen. Binnenkort een review!

En om bij lippen te blijven..

Dior heeft een nieuwe reclame.


Wat een prachtige foto, prachtige vrouw & prachtige lippen!
Ik vroeg de MUA bij Dior dan ook welke kleur dit was, ze duwde me meteen de visagie stoel in en begon mijn lippen in te stiften. Natuurlijk kon ik hem toen niet meer laten liggen.





Mooi hea?!
Maar toen zag ik bij Sephora ook nog eens de perfecte lichtroze kleur voor mijn lippies.



Hier beide swatches.


Al met al zullen mijn lippen de komende tijd in luxe verder leven.



Dan was er natuuurlijk nog de 3 voor €10 bij Sephora.


Ik ben erg tevreden over de blushes van Sephora, en dan voor al de matte versies. Een poeder is altijd handig om bij mijn vriend neer te leggen en ik had een nieuw zwart potloodje nodig. Helaas is deze al gesneuveld in mijn make-up tasje.


Een catrice lakje.

Beetje een rare foto, maar het licht was opeens weg. In het potje lijkt dit lakje heel erg op mijn Dior lakje, die een ontzettende slechte kwaliteit heeft, maar wel een prachtige kleur heeft. We shall see.

WATTENSTAAFJES MET EEN PUNTJE!!

Ik gebruik deze dingen voor mijn nagels, mijn make-up, m'n oren, m'n sieraden en ga zo maar door! Maar OVERAL waar ik keek waren ze weg uit de winkel. Nu zag ik ze liggen en heb ik meteen 5 doosjes meegenomen!

John Frieda, 1 + 1 gratis. Need I say more?


Super schattige flatjes van de New Look.



En als laatst heb ik vandaag bij Dolcis online deze laarzen besteld, ik weet nog niet of ze passen/goed zitten, maar ik kon ze nu bestellen zonder verzendkosten en 15% korting. Is het niks, breng ik ze terug!






Zo, dat wassem!
Verwacht nog reviews en meer foto's van deze producten!
Liefs, Charmain










3 opmerkingen:

  1. Leuke spullen! Wat een prachtige reclame van dior. Ik wil die lipstick ook!! En eindelijk heb je je wattenstaafjes gevonden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welke kleur (naam of nummer) is die lipstick van Dior? Die is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen