vrijdag 10 september 2010

NYX!

Helleuhhh!
Iedere beauty fan heeft wel eens van nyx gehoord. De oogschaduw zou geweldig zijn, mensen zweren ook bij de jumbo pencils.
En het is cheap! Maar het nadeel is, niet in Nederland te koop. Dus online bestellen is de enige optie. Gelukkig zijn er veel buitenlandse en Nederlandse webshops die dit merk in hun assortiment hebben.
Ik als blush gek zat al en tijdje te azen op een paar blushes, want ook die kregen perfecte reviews!


Cream blush in Boho Chic, boven powder blush Peach en onder Spice
De cream blush heeft het formaat van een MAC blush, de powder blushes zijn echter heel klein, iets wat ik niet verwacht had! Maar blijkbaar wel heel diep, want waar in een MAC blush 5 gram zit, zit er in de nyx 6,4 gram!
Hier zijn de blushes er nog mooi uit, maar dat motiefje gaat weg en uiteraard wordt de cream blush ook een grote puinhoop zodra je het aanraakt!

Ik vind de poeder blushes erg goed gepigmenteerd, wat jammer is, is dat ze veel poeder loslaten als je er een kwast overheen haalt. Zonde van je product. Ze blijven wel goed zitten op de wangen!

De cream blush krijg ik niet zoveel kleur van af, en is gewoon niet zo helemaal mijn ding. Maar goed, ik moest er toch ooit 1 proberen niet waar?

Al met al zou ik zeggen, kopen! Vooral de poeders! Ze zijn niet duur en een zeer redelijke kwaliteit. En een groot assortiment kleuren!
Ik zelf heb ze van ebay, dit was voor mij de goedkoopste optie.

Liefs, Charmain




Geen opmerkingen:

Een reactie posten