woensdag 1 september 2010

Tripje Duitsland!

Hoi allemaal!!
Vorige week ben ik met mijn vriend naar Duitsland geweest, Oberhausen. Hij was namelijk jarig & we waren een jaar samen =D
We zijn de eerste dag wezen shoppen in CentrO, waar ook de welbekende Kiko zit. De tweede dag zijn wij naar Movie World geweest, wat ook ontzettend leuk was! De derde dag zijn wij naar maastricht gereden, maar zijn we snel weer terug naar huis gegaan. Ik heb namelijk beide nachten gigantische koorts gehad en een verstopte neus, waardoor ik ons beide wakker hield. We waren dus gesloopt.


Wij =D
En ja, ik ben echt zo wit! Haha!
En natuurlijk heb ik bij de Kiko behoorlijk wat ingeslagen. Ik laat eerste de blushes zien!

Goude verpakkingen, waar heel snel vieze vingers op komen!
Blushes! Ik heb er in totaal 4 gekocht, 1 voor Angela. Ze waren nu in de sale en dus nog maar €6,80 per stuk. Daar gaat mijn hartje sneller van kloppn!




Van boven naar beneden:
#06 Light coral
#01 pearly bright peach
#07 Smooth mauve



Nu van rechts naar links:
#07 Smooth mauve
#06 light coral
#01 pearly bright peach
Ik vind de blushes ontzettend mooi! Vooral light coral. Dit is wat Dainty van MAC voor mij nooit geweest is. De pearly birght peach heeft wel wat chunky glitters.


Maar toen viel mijn oog op nog iets anders.


Prachtig he..




WHOAA!





Ja, dat is fel.
Ik moet ontzettend voorzichtig zijn met deze blush, maar wat is ie mooi hea? Deze was iets duurder, €15. Maar de verpakking alleen had mijn hartje al gestolen.
Met een kwast kan ik deze niet aanbrengen, ik haal mijn vinger eroverheen en smeer mijn wangen in, haha!
Ik heb natuurlijk nog meer gekocht bij Kiko, maar dat komt de volgende keer =D
Liefs, Charmain








4 opmerkingen:

  1. Haha we hadden dezelfde gedachte ;)
    I love mijn blush! En die laatste ziet er prachtig uit!
    Leuke foto van jullie twee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben jaloers ja, op de blushes
    Wat zie je er PRACHTIG uit op de foto mop <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GE-WEL-DIG!!! Jammer dat je zo ziekjes was joh, gauw een keer overdoen *S*

    BeantwoordenVerwijderen