dinsdag 26 oktober 2010

Drugstore Diamonds

Hoii Allemaal,
Ik heb laatst iets gekocht wat mij heel erg versteld stond staan.
En dat is het volgende.

Mooie kleurtjes heh, maar wat zijn het ?

Essence lipliners!

Ze kosten geloof ik rond een euro per stuk, hebben enorm mooie kleurtjes, en ze drogen niet uit!!
Ik vind lipliners altijd uitdrogend, vervelend aan te brengen en duur! Maar deze zijn prachtig!

Dus, deze drugstore diamonds zou ik zeker weten aanschaffen als ik jullie was..

Nog een kleine tip? Als je de rode (#08) opdoet met een balsem erover heen heb je precies dezelfde kleur als mijn diorlipstick die ik laatst liet zien! Amazing!

Liefs, Charmain



1 opmerking:

  1. Ze zijn geweldig! En die tip van je ook. Zorgt wel voor hele heavy lips, maar wel prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen