dinsdag 12 oktober 2010

Review; Shiseido foundation

Hoi,
Vandaag een reviewtje over een product wat ik al heel lang aan het 'lemmen' was. Ik kon het nergens in de winkels vinden en dus heb ik het via Ebay gekocht.
Shiseido Sun Protection Liquid Foundation SPF 43.
Very water resistant.
Ik heb een vette huid, en dus ben ik altijd op zoek naar de perfecte foundation.
Op youtube volg ik Lisasz09 , dit is haar 'holy grail' foundation en ook zij heeft een vette huid.
Ze is al maanden dit product aan het ophemelen!

En dus ben ik gezwicht en heb ik deze foundation gekocht. Er zit 30 ML in en op ebay was ik rond de €30 kwijt. Je krijgt er een een doosje met een sponsje bij.
Ik vind de verpakking leuk, klein en knalblauw. Hij springt er echt uit, ik hoef niet lang te zoeken. Ook vind ik het fijn dat hij zo klein is, makkelijk mee te nemen!

De foundation is vrij waterig, wat ik wel lekker vind aanbrengen. Wel oppassen want het glijdt zo van mijn vingers af. Ik smeer het met mijn vingers op mijn gezicht en 'buff' het in met mijn beautyblender.

Hoewel mijn gezicht langer glim-vrij blijft dan met andere foundations kan ik niet spreken van een Holy grail.
Ik vind de foundation geen mooie 'finish' hebben. Ik zie het zitten, en het hoopt zich op in mijn porieen. Ook dat very water resistant is bullshit. Een regenbui op de scooter wordt niet overleefd.

Ik zal deze foundation dus niet nog maals kopen.

Liefs, Charmain

Geen opmerkingen:

Een reactie posten