woensdag 27 oktober 2010

Max factor xperience

Een tijdje terug kocht ik deze foundation van Max factor's nieuwe lijn xperience.
De verpakking vind ik zelf niet zo mooi, maar het is wel een handige verpakking. Een platte tube waar het product gedoseerd uit komt.

De formule is heel apart. Het is een soort mousse/creme. Ik vind hem iets vloeibaarder dan de mousse varianten in de potjes.
Hij smeert lekker uit, ik heb het gevoel alsof ik gewoon een creme opsmeer, daarom is hij ook heel makkelijk te blenden!
Helaas is de foundation niet echt geschikt voor mijn huid. Ik vind hem iets te vettig.
Ik denk dat als je een 'normale' huid heb dat deze heel fijn is. Als je echt velletjes heb zou ik deze foundation niet aanraden.
Ik moet zeggen dat ik deze foundation ook aan de dure kant vind. Hij kost namelijk €17!! Voor een 'drugstore' vind ik dat best pittig.
Ik zal hem iniedergeval niet opnieuw kopen.
Liefs, Charmain

1 opmerking:

  1. Ik vind hem best wel fijn, maar ik heb alleen een te donkere kleur helaas!

    En ik heb nog geen MAC uitgeprobeerd, misschien dat het daar ook aan ligt.. hihi dat als ik MAC probeer dat ik gelijk 100% verliefd ben op de MAC foundations.. :)

    BeantwoordenVerwijderen